13 sierpnia 2015

bajkowe Menton

Są takie miejsca, które chwytają za serce od pierwszego wejrzenia i zostają w pamięci na zawsze... Mam kilka takich, a niedawno do tej wyjątkowej kolekcji wspomnień dołączyło urocze Menton - miasteczko na Lazurowym Wybrzeżu, przy samej granicy z Włochami. Cudowne kolorowe kamienice starego miasta, wąskie uliczki, szum morza ... ehhh - i jak tu się nie zakochać...

Nie jestem dobra w opisywaniu miejsc w zczegółach, moje zwiedzanie to cieszenie oczu widokami, a zabytki, muzea itp.. hmmm, jak się na nie natknę to fajnie, ale nie zawsze one są dla mnie najważniejsze. Natomiast jeśli wybieracie się na Lazurowe Wybrzeże i potrzebny Wam przewodnik, koniecznie zaglądnijcie na blog Lazurowy Przewodnik - wiele bardzo cennych, praktycznych informacji z pierwszej ręki, piękne zdjęcia i ciekawe filmiki, bardzo polecam!













7 komentarzy:

  1. ponownie obłędnie piękne zdjęcia Madzia .. paczę i podziwiam :^)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia,fajnie by było tam być:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ja też chętnie bym tam wróciła :)

      Usuń
  3. Byliśmy w Menton pod koniec sierpnia, piękne miasteczko! :)

    OdpowiedzUsuń