8 lipca 2015

Jeszcze raz Szwajcaria

Zanim nadejdą kolejne wyjazdy przekopuję jeszcze stare zasoby zdjęć z poprzednich podróży.. 

Wracam więc do Szwajcarii sprzed 2 lat - Stoos, Brunnen i Sustenpass - zostało mi kilka niepublikowanych wcześniej zdjęć, a warte są uwagi, bo wszystkie te miejsca są bajkowe. Pod tym względem Szwajcaria jest wyjątkowa, tam chyba każde miejsce zasługuje na uwagę i każde jest przepiękne... Jeżdżę do Szwajcarii właściwie co roku i zawsze tak samo się zachwycam. Ale co tu dużo gadać - zapraszam na kilka fot, a kto wie, może jeszcze w tym roku uda mi się zobaczyć w Szwajcarii coś nowego.....










12 komentarzy:

  1. Cudowna, sielska, górzysta, naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka wlaśnie jest Szwajcaria :) pozdrowienia Jo!!

      Usuń
  2. Pięknie! Szczególnie ostatnie zdjęcie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. coś pięknego :)! Magda, w każdym Twoim poście masz cudowne zdjęcia :) zazdro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Natalia, ale właśnie oglądałam Twoje i są równie piękne :)

      Usuń
  4. Obudzić się w takim domku w górach, wyjść na zewnątrz i w ciszy i spokoju wypić poranną kawę, delektując się pejzażem i czystym powietrzem... rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz to i ja się rozmarzyłam................. :)

      Usuń
  5. Ależ piękne zdjęcia! Zazdroszczę aparatu i umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,piękne zdjęcia,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń