27 października 2013

zapowiedź jesieni i inne takie

Mój komputer żyje ostatnio własnym życiem i tempo jego pracy 
naprawdę momentami doprowadza mnie do wrzenia (z irytacji).
Sam komputer też wrze, co sprawia, że się wyłącza,
jest szansa na zmiany, gdyż został dziś wyposażony w podkładkę chłodzącą.. się zobaczy...

W związku z tym te 350 zdjęć polskiej cudownej złotej jesieni jeszcze w obróbce 
(w takich chwilach przysięgam sobie, że to ostatni raz, kiedy robiłam zdjęcia w rawach, 
ale już sama sobie nie wierzę).

W ramach eksperymentów fotograficznych w pszczyńskim parku
zalała mnie światłość:)


Kto wie, jak osiągnąć taki efekt na zdjęciu??
Żanetka się nie wypowiada:))

Pozostałe zdjęcia wkrótce
(czyli w bliżej nieokreślonym czasie...)

A w międzyczasie obrabiania zdjęć powstaje komin,
uaktywnił się mój sklep na Etsy
-zapraszam-

oraz
uszyła się kolejna Tilda

proszę bardzo


Jak widzicie - nie próżnuję..
No ale na karierę na miarę Chanel trzeba sobie zapracować...

Ciao!

9 komentarzy:

  1. nie próbowałam, ale to pewnie efekt ruchu aparatem

    tilda się czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te Twoje Tildy Madziu!!!! A zdjęcie i mnie się podoba, ale za cholerę nie wiem jak to zrobić:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. fotka super, Tilda też, a sklepiku na Etsy gratuluję, zaraz dodam do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrazenie, że praca az gotuje się w Twoich rączkach :) Ciagle coś nowego tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały efekt świetlny na obrazie ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu wpadnij do mnie po wyróżnienie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne Zapraszam też do obejrzenia mojej wersji adwentowego co nieco...klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń