2 października 2013

uffff.... moja pierwsza "kolekcja" gotowa...

Gdyby ktoś jeszcze kilka tygodni temu powiedział mi, 
że otworzę własną firmę z rękodziełem, to zapewne bym się zdziwiła...

A jednak życie zaskakuje...
Uciekłam kiedyś z banku, żeby zająć się drutami,
a to mogę połączyć z moją drugą pasją - fotografią.
No i wreszcie czuję, że robię coś, co sprawia mi przyjemność.
Siedzę po nocach, wydaję ostatnie grosze na włóczki
i ... jestem z siebie dumna, bo to moje dzieło, od początku do końca...
Właściwie to nie oczekuję milionów,
[choć Chanel też zaczynała od zera ;)]
ale cieszę się jak dziecko, że mam coś swojego...

I powiem Wam szczerze, że w takich chwilach łatwo przekonać się, 
kto tak naprawdę jest twoim przyjacielem, a kto ma cię w nosie.

Nie wyobrażacie sobie jak wiele dają słowa wsparcia,
nawet Wasze miłe komentarze na moich blogach i na FB,
za które nawet nie wiecie jak jestem Wam wdzięczna,
dają niesamowitego powera:)
Dziękuję:*

Wybaczcie nieobecność na Waszych blogach przez te ostatnie dni,
teraz będę mieć chwilę wytchnienia i nadrobię zaległości
(ile razy już to mówiłam - ale zaległości zawsze nadrabiam!).

Jutro uciekam na tydzień do Szwajcarii,
będę pisać i będę "Was" czytać,
a tymczasem zapraszam Was do obejrzenia mojej galerii
na blogu MFouDesign,
zdjęcia już skończone,
na nich moja śliczna Przyjaciółka Marta w kominach, szalach i czapkach 
wydzierganych przeze mnie,
można zamawiać:)
A fejsbukowiczów zapraszam też na mój funpage {KLIK}.


13 komentarzy:

  1. szal piękny no ale oczy .. marzenie :-) ..słoneczne pozdrowienia dla Marty a to Tobie Magdo i słoneczne pozdrowienia i życzenia pięknych wędrówek po przepięknej Szwajcarii

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie zaprezentowane to i powodzenie mieć będą, trzymam kciuki i udanego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zyczę powodzenia! Dziergadełka cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu kominy, szale...wszystko najwyższa półka, a zdjęcia no i modelka pierwsza klasa!!! Jak z najlepszego żurnala:) POWODZENIA!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, to mnie zaskoczyłaś swoją historią i napiszę Ci szczerze, że dodałaś mi skrzydeł, bo mi też marzy się coś swojego. Myślę i myślę, jak to ogarnąć i wymyśleć nic nie mogę, ale chyba trzeba po prostu zacząć. Powodzenia Madziu, trzymam mocno kciuki! :-))) No i turlam się na Twój drugi blog się pozachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Modelka przepiękna! I ten komin w cudownych barwach! Cieszę się razem z Tobą z Twojego sukcesu - dodajesz wiary, że warto spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Kochana !!! czasem warto rzucić wszystko i podążać za marzeniami. Cudowna kolekcja, modelka i zdjęcia. Brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie! Gratuluje odwagi, determinacji i zycze wytrwalosci, a z czasem moze nawet i te miliony sie pojawia :)

    Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Gratuluje, jestem pewna, że zrealizujesz swoje marzenia, w koncu wszysko małymi kroczkami :)
    Trzymam kciuki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym kominie i już kombinuję, by zostać jego właścicielką. Ale muszę chyba sobie jakiś płaszczyk kupić najpierw... ;)

    Pozwoliłam sobie wspomnieć o Tobie na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. DZIĘKUJĘ WAM BAAAAAAAAAAAAAAARDZO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję szczerz z całego serca. Z jednej strony chciałabym zrobić tak samo, z drugiej co miesiąc wpływająca pensja .....
    Dodałam do Ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  13. @Aga, bardzo dziękuję!! można tak zrobić pozostając przy pensji:)

    OdpowiedzUsuń