13 października 2013

spotkania!!!

Czas w Polsce jest nieco intensywny...
Ale obfituje w cudowne blogerskie spotkania...

Tydzień temu była to Kasia na Rozdrożach 
(co prawda spotkanie odbyło się nad J. Bodeńskim, 
ale wyjazd do Szwajcarii był w ramach wyjazdu do Polski).

Dziękuję Kasiu, wspaniale było Cię poznać osobiście!!!

A ostatnie kilka dni spędziłam w towarzystwie cudownej dziewczyny z Danii.
Dziś natomiast razem wybrałyśmy się do Krakowa, by spotkać kolejną cudowną blogerkę.. z Austrii..

Kurcze, blogerki na żywo są jeszcze fajniejsze niż wirtualnie...

Kto wie co to za młode damy???


Tym sposobem brak czasu na blogsferę...
Jeszcze tylko jutro krótki wypad (choć o 4.30 rano) do Warszawy i wracam!!!

8 komentarzy:

  1. Czyzby Zaneta i Kasia (Kiosc) ? :)
    Cudowne są takie spotkania, uprzejmie zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednym słowem udany wypad do kraju:))) Fajne takie spotkania! Wracaj szybciutko do blogosfery Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie było się z Wami spotkać :) Mam nadzieję, że powtórzymy to wkrótce hehe. To fakt, dziewczyny na żywo są jeszcze fajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za super spotkanie.Widze,że wypad sie udał,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. dwa słowa: piękno i inteligencja .. Blogerki Polki są bezkonkurencyjne ;^))
    Pięknie wyglądacie nad Wisełką !

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo jak miło! ja też się cieszę, że mogłam was poznać. I mam nadzieję, że spotkanie w najbliższym czasie powtórzymy! Było super!

    OdpowiedzUsuń