16 maja 2013

Tivoli fotograficznie

Kolejna przerwa na moim blogu tym razem spowodowana była rozpoczęciem sezonu turystycznego, 
a konkretnie sezonu gości..
Goście przyjeżdżać tak będą i wyjeżdżać do końca czerwca,
no ale tak to jest jak się mieszka w atrakcyjnym miejscu:)

Tym sposobem zaliczyłam - po raz kolejny - wizytę w Tivoli,
miasteczku fontann. 
Villa d'Este to chyba najciekawsze miejsce, 
ale to nie to, co fotografować w Tivoli lubię najbardziej.
Ja uwielbiam wąskie uliczki samego miasteczka,
wiszące w oknach pranie, stare samochody,
skrzynki na listy itd..

Trasa była krótka, ale coś tam pstryknęłam...










a na koniec okienko z placu przy Panteonie...


pozdrowienia włoskie!!!

16 komentarzy:

  1. Takie włochy kocham!!! ten klimat, te uliczki i okiennice...nawet to pranie jest typowe dla Włoch...
    Buziaki słoneczne ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ladnie pstryknelas ;))
    A po czerwcu zamykasz dom dla gosci? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten rudy kotek pasuje do mojego domostwa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki Ci wyszły,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach niesamowite zdjęcia! tylko wzdychać i cieszyć oczy nam zostaje:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz fach w ręku dziewczyno! Takich zdjęć mi trzeba:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne pstryki :-) Dawaj więcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia... przepiękne!! Chciałoby się tam być:) Pozdrawiam.
    http://okiem-ani.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za klimat! Piękne zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonale Ci to pstrykanie wychodzi :)
    A co do gości, to mamy podobnie, czasem za jednymi dobrze się drzwi nie zamkną, a kolejni się zjawiają :)
    Taki to mały hotelik nam powstał, hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu jakie cudowne zdjęcia! kochana rewelacyjne ujęcia, i za takiej właśnie spacery muszę koniecznie wrócić do Rzymu.
    Te uliczki, pranie i skrzyneczki... raj dla fotografa!
    Pozdrawiam cieplutko =*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaraz, zaraz a mnie tam czasem nie było...???. No ja wiem że mylę via ze schodami hiszpańskim no ale akurat to miasteczko poznaje...

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia, jestem oczarowana! ;) Pozdrawiam serdecznie z Francji :)

    OdpowiedzUsuń