5 maja 2013

chodzą ulicami ludzie...

... maj przechodzą, lipiec, grudzień,
zagubieni wśród ulic bram...

na szczęście ci w Rzymie są trochę pogodniejsi - a z pewnością mniej szarzy, niż ci z piosenki..
nawet kiedy leje deszcz..

Zapomniałam już jaka to przyjemność poszlajać się w deszczu z aparatem,
choć pogoda nie odstrasza turystów i tłumy jak były, tak są - wszędzie:)

Moja stała trasa spacerowa to od via Nazionale przez Plac Wenecki do Schodów Hiszpańskich,
tam też łapałam w kadry przypadkowych przechodniów..

Zakładajcie więc kalosze i zapraszam na krótki spacer..







Spacer niezbyt długi, żebyście nie zmokli:)

Rozpisywać się też nie będę, bo nie mam weny, a Wy pewnie wykończeni po majówce,
więc i tak nie chciałoby Wam się czytać...

Ci vediamo !

P.S. Czy Wam też nie ładują się zdjęcia na bloggera przez Mozillę????

15 komentarzy:

  1. Fajna wycieczka,i super fotki:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany jak ja juz nie moge patrzec na deszcz ;)
    Ale na Twoje zdjecia i tak spojrzalam z przyjemnoscia ;)
    kurcze, te tlumy by mnie chyba wykonczyly, juz w Konstanz jest szalenstwo, a co dopiero w Rzymie...
    Mozilla jest gupia, polecam Chrome :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie Kasiu, skorzystałam z Twojej rady i wywaliłam mozillę:) na chrome hula jak trza:)) dzięki!

      Usuń
  3. cudowny rzym i przepiekne fotki!
    u nas slonce, deszczu brak. szkoda, bo trawa w ogrodku juz taka ladna bylo jak lalo dniami i nocami.
    czekamy na upaly :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet w deszczu jest pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie miasto nawet w deszczu jest piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Te zdjęcia! Powiesiłabym na ścianie!
    A co do zdjęć to odpowiadam że nie wiem bo ładuję przez Safari lub Chrome i jest ok !
    Buźki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Marysiu, przerzuciłam się na chrome i jest ok:)

      Usuń
  7. Ale foty!!!! Zdradzisz tajemnice co to za filtr na ostatnim?? Zdjęcia obecnie ładują mi się bardzo dobrze, ale był moment że nie chciały wejść. Pomogła aktualizacja i zainstalowanie google chrome (którego itak nie używam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina, ostatnie zdjęcie jest bez filtra, trochę tylko "odbarwione" w phtshopie:)
      ja się w końcu przerzuciłam na google chrome i teraz ładują się bez problemu...
      pozdrowienia:))

      Usuń
  8. też się nie ładują - ale znalazłam sposób - otwieram Picassę od bloga w innym okienku i tam ładuję zdjęcia
    potem pobieram je do postu przez odnośnik do Picassy - myslałam, że zwariuję gdy nie mogłam załadować zdjęć przez ponad 4 godziny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany, jak Ty na to wpadłaś??? ja po najmniejszej linii oporu - przerzuciłam się na chrome:)

      Usuń
  9. piękne zdjęcia - gratulacje

    co mi przypomniało że dawno nie robiłam żadnych pięknych zdjęć, tylko to dziecko i dziecko...

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu cudowne zdjęcia... Rzym nawet w deszczu jest piękny!
    Pięknie uchwycone momenty!
    Stęskniłam się za Tobą, już wkrótce odpiszę na Twoje maila.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń