10 marca 2013

piękna Ania

Czy znacie Anię Rusowicz?

Ja się od niej uzależniłam ostatnio...
Jako fanka muzyki lat 60-tych i 70-tyh zachwycam się jej głosem i urodą 
jakby wyrwanymi z tamtych czasów...

Do tego miła i skromna..

Taki ideał jakby..

Cieszę się, że wreszcie polska scena muzyczna prezentuje coś oryginalnego, świeżego i wartościowego,
a o to ostatnio trudno..

Czytałam komentarze na youtube pod jej piosenkami i wszystkie są pozytywne.. to dobry znak!

Mam nadzieję, że jej repertuar nigdy nie zejdzie na złą drogę:)

 

I ta spódnica!!!! :)
Z koncertu poświęconego pamięci Anny Jantar i J. Kukulskiego to jedyny występ godny uwagi.

A Wam Ania się podoba??

7 komentarzy:

  1. Bardzo się podoba!
    I ma zawsze piękne stylizacje - ja takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Zajrzałam do Ciebie przypadkiem i zostanę na dłużej . Ach... a Anie Rusowicz lubię baardzo:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ją lubię - słuchać i na nią patrzeć, ale czasem dobija mnie ta hippisowska maniera

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moje klimaty, ale głos to Ona ma wielki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A pisałam kiedyś o Niej - bardzo hippisowaski styl jest mi bliski. Strój, muzyka, filozofia. HAIR obejrzałam jakieś 100 razy.
    Anię Rusowicz podziwiam, lubię, bo odnalazła siebie i wciąż idzie swoją drogą.

    OdpowiedzUsuń
  6. o myślałam, że tylko ja tego słucham :D
    świetne rytmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest boska. Uwielbiam ją :)
    Jest śliczna, ma śliczny głos, urodę włosy wszytsko ma śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń