9 stycznia 2013

a w Watykanie...

 ... jeszcze pachnie Świętami ...
Bożonarodzeniowa szopka na Placu św. Piotra wyjątkowo mnie zachwyciła... Nawet stanęłam w kolejce, żeby zobaczyć ją w całej okazałości i z bliska (nie zza pleców dzikiego tłumu). Przede mną w kolejce stało z 5 Japonek podśpiewujących Silent night, a za mną 2 pańcie z Polski, z czego jedna z nich stwierdziła, że ona tą szopkę, to ładniejszą by zrobiła... i generalnie niespecjalnie jej się podoba... 

Utwierdziłam się więc w przekonaniu, że nieprzyznawanie się zagranicą skąd jestem jest instynktem prawidłowym i nie należy go zmieniać...

A szopka przedstawia miasteczko Betlejem, zresztą pooglądajcie sami...







i krótki (bardzooooo, bo pan poganiał) filmik...


Na tym się nasz niedzielny spacer nie skończył. 
Mam dla Was coś dziwacznego - nowa moda na uliczne zarabianie kasy...
ale to już nie dziś...
Ciao:)

16 komentarzy:

  1. Przepiękna szopka! Śliczne zdjęcia!
    Jak najbardziej prawidłowym - bardzo często nie przyznaję się skąd jestem... bo jak widać i słychać Nasi potrafią czasami popsuć piękne chwile i momenty! polska mentalność ;D ona by zrobiła ładniejszą! żałosne!

    Podsłuchane w czasie stania w kolejce do Koloseum.
    Rozmowa dwóch starszych babcio-polek.
    Babcio-polka 1: Boże jakie tutaj są przeciągi! Piździ jak w kieleckim!
    Babcio-polka 2 na poważnie: No a co ty byś chciała, piździ bo przecież tutaj okien wogóle nie ma...
    Mój tata nie wytrzymał, ryknął śmiechem, reszta Naszej grupy za Nim.
    A Babcie następnym razem ugryzą się w język zanim palną taką głupotę roku 2012!

    Pozdrawiam ciepło =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, cudowne, swoją drogą to skandal, że w Koloseum nie ma okien!!! :)
      buziaki!!!

      Usuń
  2. szopki to jednak świetna tradycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie te Polki utalentowane :)
    za rok pewnie ta pani wygra konkurs na najlepszą szopkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę, chętnie ją zobaczę:)

      Usuń
  4. ale ładna.... śliczna taka prawdziwa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no.. szkoda, że zdjęcia nie oddają całego jej uroku...

      Usuń
  5. przepiękne zdjęcia... a szopka? zapiera dech:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudne !! tak bardzo chciałabym zobaczyć to wszystko na żywo !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze masz szansę:) nie wiem do kiedy ona będzie, ale myślę że do końca stycznia... :)

      Usuń
  7. niesamowita !!! tyle szczegółów, drobnych elementów, przepiękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, teraz już wiem dlaczego tak długo ją robili:)

      Usuń
  8. Wow, duza ta szopka ;)
    Ja sie przyznaje, jak widze, ze w miare w porzadku. Jak widze buraka to staram sie za czesto w jego strone nie zerkac, zeby sie nie zdradzic ;=)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja raczej się nie przyznaję, a swoją drogą tych Polaków wszędzie pełno:)

      Usuń