6 grudnia 2012

nie ma mnie:)

Halo halo.

Tu Wasz Frankuś.

Wybaczcie proszę, ale przez najbliższy tydzień będzie mnie mało, 
także jeśli chodzi o maile, komentarze i w ogóle... 
Ale będę tęsknić:)
***

Tymczasem chciałam Wam polecić kolejne złote myśli naszych Klubowiczek:

Kasi z Brukseli z bloga My favorite things - tutaj,

Agnieszki z Tilburga w Holandii z bloga Something for myself - tutaj,

oraz Kasi z Kreuzlingen w Szwajcarii z bloga Kasia na rozdrożach - tutaj.

Dziewczyny, z przyjemnością się czyta Wasze złote myśli o krajach, w których mieszkacie. 
Aż chce się spakować i od razu tam pojechać!

A pozostałym Klubowiczkom (tym, które jeszcze tego nie zrobiły) przypominam, że linki do Waszych złotych myśli dołączacie pod moim postem (nad komentarzami jest takie coś jak "add your link") :)

Ciao!

5 komentarzy:

  1. eeee, no jak to? ja ciebie chcę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęsknić będziemy:)
    A co z poniedziałkami???
    Ale może się skusisz jeszcze na moje candy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy tęsknić i wyczekiwać powrotu :)



    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, kochane jesteście:) poniedziałek będzie:) buziaki z jesiennego i niezbyt ciepłego Rzymu (musiałam wyjąć płaszcz z szafy... skandal...) :)

    OdpowiedzUsuń