19 grudnia 2012

kup misia

I jak nastroje przed Świętami???
Ja odliczam dni do przyjazdu do domu.. Jakoś nie wyobrażam sobie Bożego Narodzenia gdziekolwiek indziej. 
I nie mogę się już doczekać spotkania z moją rodziną od Warszawy po samo południe:)

A jeśli macie ochotę przenieść się na chwilę w gorące afrykańskie klimaty, przeczytajcie koniecznie 
złote myśli Polki na Obczyźnie - Agnieszki mieszkającej w RPA... Niesamowite zdjęcia i opowieści:)

Od kilku lat kupuję Misie z akcji świątecznej Fundacji TVN - kup misia i podaruj go komuś, kogo kochasz... czy jakoś tak.. Zawsze zamawiałam je na Allegro, przywozi je kurier (gratis) już następnego dnia po zamówieniu (później moja babcia, która je zawsze odbiera, dzwoni do mnie i mówi - jakaś paczka przyszła i jest napisane - uwaga, w tej paczce podróżuje miś...) :)

A tak naprawdę te misie są tak milusie i fajne, że nie mogę im się oprzeć. 
Każdy ma strój zaprojektowany przez znanego projektanta no i oczywiście pieniądze wspierają chore dzieci...

W tym roku zawita u nas Czesio w stroju zaprojektowanym przez Tomasza Ossolińskiego
Cena 50 zł, czyli niewiele, a dużo radochy i szczytny cel... 
Są jeszcze na Allegro i w Rossmanach.. Jest też Julia, Zosia i Misia..
więcej info tutaj... Może się skusicie:)

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. myślę że na żywo będzie jeszcze fajniejszy:)

      Usuń
  2. świetna jest ta incjatywa! kupię tez w tym roku julkę.
    A własnie! cudnie, że nie wyobrazasz sobie swiąt nigdzie indziej :) serio! :)
    urzekło mnie to :)

    "w tej paczce podrózyuje miś" :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba uważać taka Julka czy Czesław to delikatne stworzonka:))

      Usuń
  3. Przystojniak ten Twój Czesio!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ba:))ja na byle kogo nie zwracam uwagi hehe

      Usuń
  4. Boski =) i ten kapelusik, jak na gentlemana przystało ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Zosię :)
    I jeszcze Klarę, Wiktora, Rudolfa i Pysię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam Wincentego z zeszłego roku a z poprzednimi mam straszny kłopot żeby przypomnieć sobie imiona:))

      Usuń
    2. Ale to Wiktor a nie Wincenty, Madziu :)

      Usuń
    3. Wiktora nie było w zeszłym roku, tylko pewnie wcześniej.. w zeszłym roku był Rudolf i Wincenty właśnie... moja siostrzenica nie pozwoliła mi zapomnieć jego imienia:))

      Usuń
  6. Ja od 5 lat nie byłam w Polsce na Świeta, więc tegoroczne są dla mnie i moich bliskich bardzo szczególne. Pomimo, że niefortunnie dopadła mnie grypa i leze zakatarzona i zgorączkowana, przede mną dziś pakowanie, a jutro już wylot. Podobnie jak Ty Madziu, nie mogę się już doczekać! To będą dla mnie bardzo emocjonujące i pełne refleksji Świeta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuruj się Cleo, bo skoro tak dawno nie byłaś w Polsce na Święta, to znaczy że czeka Cię wiele wrażeń:) baw sie dobrze i doleć szczęśliwie:)

      Usuń
  7. Superowy miś i superowa akcja !!!
    U Agnieszki w RPA już byłam, z reszta bardzo często odwiedzam jej ciekawy blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie, poza tym zawsze tak cieplej się robi jak się poczyta trochę o Afryce:))

      Usuń

Fajnie Cię gościć, dziękuję za komentarz!