18 listopada 2012

niedzielne poszukiwania robalków

Halo halo Mietku, halo halo Franku:-)

Jak Wam minął weekend???

U mnie dosyć monotematycznie (co nie znaczy, że nieciekawie), ale o tym za chwilę...

Najpierw chciałam powitać nowe Obserwatorki oraz nowe Klubowiczki! Bardzo się cieszę, że jest Was coraz więcej, jeśli ktoś jeszcze ma wątpliwości, czy dołączyć do Klubu, to nie ma co się zastanawiać, zapraszamy! Więcej info tutaj.

Poza tym na blogu Asi all is beauty zostały opublikowane moje zdjęcia konkursowe [jeśli jeszcze nie przeglądaliście tego bloga, to zachęcam, zwłaszcza pasjonatów fotografii, jest bardzo ciekawy, a do tego możecie zobaczyć mnóstwo pięknych zdjęć, także tych konkursowych:)].

Ale wracając do tematu. Pozazdrościłam ostatnio (ale to była taka pozytywna zazdrość) pięknych zdjęć makro Żanecie, Magnolia0joaska i Kindze. Jako, że mój obiektyw (choć kocham go całym sercem od pierwszego zdjęcia) do makro się nie nadaje, napisałam list do św. Mikołaja, z pytaniem, czy nie dałoby się zrobić czegoś w tej kwestii. 

Jak tylko Mikołaj zmaterializował moje prośby, wyruszyłam w teren. Biedny myślał, że ma mnie z głowy, ale niestety został wezwany na misję - poszukiwania robali, w miarę ładnych, co by się prezentowały na zdjęciach. Niestety rzymskie robale chyba dopadł zimowy sen, bo żaden się nie ujawnił (a teren poszukiwań był spory)... Nawet muchy się ulotniły.. Pomyliły im się pory roku - może i w większej części naszego kontynentu piździ, ale w Romie 18 stopni i zaczęła się wreszcie złota jesień (lepiej późno niż wcale)... 

Nie mogłam odmówić sobie przyjemności opublikowania kilku zdjęć. Mimo że najbardziej jednak kocham fotografować ludzi, to zabawa z makro baaaardzo wciąga. Robali nie ma, ale są liście, kwiatki, wróbelek, co się napuszył jakby był orłem co najmniej, no i pozostałości nocnego oberwania chmury...

A się dziś rozpisałam... 

 
To tylko test sprzętu. Obawiam się, że będziecie skazani na więcej takich fot... Miłego:)

Frankuś.

23 komentarze:

  1. noooo sliczne :) wrobelek i kropelka urocze bardzoooo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia, daj namiar na tego Mikołaja!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się, że to taki prywatny Mikołaj...

      Usuń
    2. a Bóg kazał się dzielić ;p

      Usuń
    3. no tak, na to już nie mam riposty:)

      Usuń
  3. Piękne!!!!!!!!!!!!!!!! Ale to chyba nie oddaje mojego zachwytu;(
    Oj wiedział ten Mikołaj czym Cię obdarować:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, on jest naprawdę fajny:)

      Usuń
  4. No, no, fajowy sobie prezent wybrałaś !!! Świetne fotki, ja z przyjemnością pooglądam kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Halo Franku, wrzucaj ile wlezie, obejrze z przyjemnoscia :))

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki Dziewczyny, będę czuła się usprawiedliwiona zawalając mój blog zdjęciami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wróbelka chętnie bym utuliła taki Ci wyszedł ślicznuchny. I te kwiaty! a bugenwilla !!! Kwitnie w listopadzie ??? ale Ty musisz tam mieć fajne ciepełko.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na razie cieplutko, tak naprawdę dopiero teraz jest taka fajna kolorowa i słoneczna jesień...:)

      Usuń
  8. Ja chcę być bardzo bardzo bardzo skazana na takie cudowne zdjęcia!!!! Więęęęęceeeeeeejjjj proszę!!!!! niesamowite!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. chetnie obejrze wiecej zdjec,trafilam tutaj od Fotogrosi i nie moze mnie mnie przeciez zabraknac na tak fajnym blogu:P............buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam o każdej porze dnia i nocy:)))

      Usuń
  10. No Kochana, ten Twój Mikołaj to jest ekspresowy! Też bym takiego chciała... =)
    Zdjęcia widziałam - śliczne!!!

    No a test - wiesz co ??? Jak ty może to testem nazwać - zdjęcia śliczne! Piękne kolorki i ten ptasiek cudowny!
    I czekam na więcej, więcej i więcej... Zdjęcie ostanie - fajne odbicie w rosie =)

    Buziaki =*

    P.S. W jakim programie dodajesz życia zdjęciom???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana:) mam photoshopa, ale szczerze mówiąc te zdjęcia nie wymagały specjalnej korekty, trochę kontrastów i kadry, ten obiektyw jest faktycznie super, jedyna wada to że jest ciemny, no ale zdjęć makro nie zamierzam robić po nocach:) także dziękuję za radę, bo jestem baaaaardzo zadowolona!

      Usuń
    2. Śliczne zdjęcia porobiłaś jak na pierwszy raz. Chyba obiektyw nie jest aż taki ciemny, na zdjęciach tego nie widać. Czekam na następne, bo lubię takie zbliżenia kwiatowo-robakowe. :)

      Usuń
  11. piękne i do tego masz układ, skoro Mikołaj już teraz przychodzi, to 6 grudnia może doniesie te robale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy chciałabym je zobaczyć w domu.. tego nie jestem pewna... :))

      Usuń