28 listopada 2012

handmadowo

Halo halo.

Dziś nie będę się rozpisywać. Tzn. taki mam plan, a co z niego wyjdzie, to się okaże.

Zanim "po pierwsze", polecam Wam post o Londynie naszej Klubowiczki Pauliny - Mój Londyn... Przeczytajcie koniecznie! Jeśli nie znacie jeszcze Klubu Polki na Obczyźnie, zapraszam Was tutaj. Jest nas coraz więcej :)

Ale do rzeczy.

Po pierwsze przedstawiam Wam obiecaną sowę. Nie ma imienia, za to ma wytrzeszcz oczu i klapnięte uszko, no ale nikt nie jest doskonały... Jej przeznaczenie nie zostało jeszcze sprecyzowane, natomiast w planach są narodziny (czy może raczej wyklucie???) braci i sióstr....


Dziergam też różnego rodzaju gadżety stołowo-kuchniowe, podkładki, serwetki i takie tam, na pewno Wam je pokażę kiedyś, ale dziś nie o tym. Będę się znów chwalić, bo jestem z siebie całkiem dumna.

Moja siostrzenica Oliwia, lat 3, jak sama twierdzi, jest księżniczką. Nawet będąc ostatnio w szpitalu, idąc do pokoju zabaw, oznajmiła pani doktor, że idzie do sali balowej... Wielbi też róż i sukienki (długie). Natchnęło mnie to do zrobienia jej niespodzianki. Kupiłam kiedyś w Ikei firankę. Było jej strasznie dużo i większość leżała w szafie niewykorzystana... Oto ona:

Tak mi się spodobała i sukienka i praca przy niej, że postanowiłam robić takie na zamówienie. Oczywiście, nie z ikeowskiej firanki, tylko z tiulu. Sukienka jest na gumce, więc idealnie się dopasowuje. Można wybierać dowolne kolory, mieszać je, ozdabiać, zmieniać długość. Może to być też spódnica. No i jak Wam się podoba pomysł?

22 komentarze:

  1. Sowa ma profesjonalny wytrzeszcz :) A sukienka bardzo księżniczkowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli wychodzi na to, że jestem profesjonalistką w wytrzeszczach??? :)))

      Usuń
  2. hmmmmmmmm,to ja napisze moj post w nastepnym tygodniu i koniec ociagania sie :P

    sowka zrobiona ciekawym sposobem,widzialam juz pare a ta jest troche inna i bardzo radosna,moze sobie odgapie i tez taka wydziegam:P............w sukience ksizniczkowej i ja bym sobie poskakala albo w samej spodnicy jak balerina,fajny pomysl:P................boze mnie juz odbija na stare lata heeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina, ja tez żałuję, że sobie w takiej nie mogę pochodzić... uszyłabym sobie, ale brakłoby i firanki i tiulu:)

      Usuń
  3. Zdolniacha jesteś!!!
    Sowa zajefajna, ale sukienka...marzenie każdej dziewczynki:)))
    Założę się, że po takim prezencie będziesz najulubienszą ciocią!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję (za zdolniachę:))
      Kochana, ja jestem głównie od prezentów, Oliwia jak słyszy, że przyjadę, to pierwsze hasło - ooo, to dostanę prezent:)) ale ta sukienka, to będzie hitem, a przyjemność jej robienia równie wielka, co radocha dziecka:))

      Usuń
  4. w zyciu bym nie powiedział ze ona jest z firanki!sliczna :) szyj szyj kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz trochę żałuję, że moja domowa księżniczka nie jest aż tak wymagająca. ale z drugiej strony cieszę się, że (jeszcze) nie mam problemu strojnisi ;)
    sowa super, masz szkic szydełkowy? sama bym sobie taką wydziergała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martw się Lucy, i na Ciebie przyjdzie kolej.. każda dziewczynka zostaje księżniczką prędzej czy później, a wtedy wal do mnie jak w dym:) a jeśli chodzi o sowę, to znalazłam taką w necie ale bez wzoru, więc próbowałam trochę i taka mi wyszła... zaczynasz od koła i na końcu trzeba trochę pokombinować z uszami, jak widzisz nie do końca mi to wyszło, ale praktyka czyni mistrza:)

      Usuń
  6. Ufff... Moja Jagna wyrosła już :D z księżniczek. HURRRRA!
    Sowa jest zajefajna! Ja bym ją nazwała uszatka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak Miś Uszatek, co klapnięte uszko ma.. wiem:)

      Usuń
  7. Po pierwsze sowka cudna. Te uszko najbardziej mnie ujelo :) Dwa poszukuje serwety zrobionej na szydelku, moze jakies zamowienie bym mogla zrobic? Z tym, ze to na przyszla sobote ... Trzy nie uwierzysz!!!!Ale jutro jade po tiul. Bede robic zdjecia malej dziewczynce w przyszlo sobote i chce uszyc jej spodnice na gumce. Szkoda, ze te firnay z Ikei wyrzucilam...byloby jak znalazl. Ale ide pogrzebac, moze jednak cos znajde w szafie. Dziekuje za podpowiedz xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to będziesz miała frajdę nie dość że z sesji to jeszcze z robienia kiecki (a wiesz jak ją zrobić???) a jeśli chodzi o serwetę, to bardzo chętnie Ci ją zrobię, tylko z wysyłką gorzej, bo z Włoch to się średnio opłaca wysyłać... będzie u mnie koleżanka, wraca do Polski 14 grudnia, jeśli to dla Ciebie nie za późno, mogę ją poprosić, żeby ją wzięła i wysłała do Ciebie... jakby co, pisz maila:)

      Usuń
  8. No, to Mikołaj chyba już nie przebije prezentu od Ciebie ;) Suknia balowa świetna! Dopiero widzę, że ujawniasz swoje talenty. Chcemy więcej! :D A sowa może służyć, jako podkładka pod kubek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:))) tak, sowa nadawałaby się jako podkładka, a że jestem w transie teraz dziergania podkładek sowę też wykorzystam:)

      Usuń
  9. Śliczna sukienka! Moja Sprężynka jest jeszcze za mała żeby docenić uroki kiecki ale za parę latek na pewno będzie się ślinić na widok takiego cuda :)
    A Sówka jest bombowa! Ten wytrzeszcz dodaje jej uroku. Jakbym była Panem Sową to bym na pewno starała się taką Sowinkę poderwać ;) A co do przeznaczenia to byłam pewna, że to łapki do garnków! Chętnie bym takie sowiaste łapki posiadała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! a widzisz, łapki do garnków to super pomysł i poważnie go rozważę:)

      Usuń
  10. Wow. Sowa super, zawieszona na ścianie też by ładnie wyglądała. Sukienka świetna, taka dla prawdziwej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz że jedną zawiesiłam, ale nie na ścianie, tylko mamie w kuchni nad blatem, no i tak sobie patrzą rano w oczy przy herbacie:)

      Usuń
  11. Witam. Kupilam firanke ale nie wiem jak sie zabrac za stworzenie tak pieknej sukieneczki ! Prosze o kilka wskazówek :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba ją pociąć w paski o długości 2 razy dłuższej niż całkowita długość sukienki i odpowiednio wiązać na 2 gumkach
      im pasków więcej tym lepszy efekt
      kilka podpowiedzi tutaj: http://www.youtube.com/results?search_query=how%20to%20make%20tutu&sm=3
      powodzenia!!

      Usuń