26 września 2012

z cyklu: uwielbiam - JESIEŃ na Campo di Fiori

W zalewie kiepskich informacji, których w ostatnich dniach nazbierało się trochę (zdecydowanie za dużo, proszę o dobre wieści, jeśli ktoś ma takowe), wybrałam się na spacer w poszukiwaniu czegoś pozytywnego na tym świecie... Dotarłam do Campo di Fiori, a poniżej kilka zdjęć, co tam jesiennego znalazłam... A lubię jesień, oj tak!



 
 

...Mam tylko cały świat,
chcę ocalić go od łez i od lat!
Od łez chrońmy ten świat,
jak kto umie.
Żyj, mój świecie, żyj
w topól szumie...
 A. Osiecka

*topól co prawda nie widziałam, ale dużo cudowności zieloności i innych kolorowości tak...

3 komentarze:

  1. ahhh taka jesień mi się marzy - i te świeże warzywa, których coraz mniej niestety w pl:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale za to takiej złotej jesieni jak w Polsce nie ma nigdzie na świecie:)

      Usuń